Το πρόγραμμα αρχίζει στις 8:20 π.μ και λήγει στις 15:30 μ.μ. Βάση του ωρολογίου προγράμματός μας είναι αυτό που ορίζει το Υπουργείο Παιδείας. To Λύκειο όμως με το ισχύον εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι ο προθάλαμος του Πανεπιστημίου. Στόχος μας είναι η εισαγωγή των μαθητών μας στη σχολή της προτίμησής τους.
Ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι θυσιάζουμε τη φαντασία, την ευαισθησία και τη δημιουργικότητα του μαθητή σ’ αυτό το στόχο. Έχοντας οργανώσει προσεκτικά το πρόγραμμα κατά τάξη υπηρετούμε και την παιδαγωγική αρτίωση του μαθητή και τον μείζονα στόχο.
Έτσι στην Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
● διδάσκουμε τα ΑΓΓΛΙΚΑ δύο επιπλέον ώρες (2) σε τμήματα ολιγομελή και ομοιογενή, ώστε όσοι μαθητές δεν ολοκλήρωσαν την ξενόγλωσση παιδεία στο Γυμνάσιο να μπορούν να το κάνουν στο Λύκειο,
● παρέχουμε τη δυνατότητα σε όσους μαθητές επιθυμούν μέσω του μαθήματος επιλογής να συνεχίσουν τη Β΄ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ,
● προωθούμε τη συλλογικότητα μέσω των ποικίλων αθλητικών δραστηριότων:
▪ κολύμβηση ▪ ποδοσφαίρο ▪ χειροσφαίριση ▪ καλαθοσφαίριση ▪ πετοσφαίριση ▪ υδατοσφαίριση,
● συμμετέχουμε σε όλα τα σχολικά πρωταθλήματα: ποδοσφαίρου, χειροσφαίρισης, καλαθοσφαίρισης, κολύμβησης κ.ά.,
● λαμβάνουμε μέρος σε κάθε άλλη τοπική, περιφερειακή ή πανελλήνια εκπαιδευτική δραστηριότα, όπως σε:
▪ μαθηματικούς διαγωνισμούς, ▪ αγώνες επιχειρηματολογίας, ▪ γνώση και κατανόηση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, ▪ αγώνες μουσικής, ▪ θεάτρου, ▪ χορού,
● οργανώνουμε εκπαιδευτικές εκδρομές που υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδιακασία,
● ολοκληρώνουμε τη διδασκαλία ενοτήτων με προβολή ταινιών ή ντοκυμαντέρ αναλόγου περιεχομένου,
● κάνουμε τους μαθητές συμμέτοχους στη διδασκαλία μάθησης ενεργοποιώντας την ερευνητική τους διάθεση,
● γίνεται ευρεία χρήση του INTERNET, των ηλεκτρονικών υπολογιστών, των εργαστηρίων φυσικής και χημείας, του διαδραστικού πίνακα.
Ειδικά για τη Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ως τάξη προετοιμασίας ενισχύουμε τη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων.
Στην Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ, λόγω της ιδιαιτερότητας της τάξης, προσηλωνόμαστε στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Μέσα από ένα σφιχτό πρόγραμμα που καλλιεργεί την κριτική και την αφαιρετική σκέψη προετοιμάζουμε τους μαθητές, ώστε με αυτοπεποίθηση να αντιμετωπίσουν τις εξετάσεις. Σ’ αυτό συμβάλλει:
▪ η γρήγορη ολοκλήρωση της ύλης, ▪ η προγραμματισμένη επανάληψη, ▪ τα ολιγομελή τμήματα, ▪ η εμπειρία των καθηγητών, και φυσικά ▪ οι επιπλέον ώρες διδασκαλίας των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων.