Το ημερήσιο πρόγραμμα έχει σα βάση θεματικές και διαθεματικές ενότητες, των οποίων ο χρόνος διαπραγμάτευσής τους ποικίλει ανάλογα με τους στόχους που θέτουν οι εκπαιδευτικοί και τη φύση τους. Το πρόγραμμα είναι μαθητοκεντρικό.
Πηγάζει από τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα αλλά και την ετοιμότητα των νηπίων για μάθηση και τα θέλει δρώντα πρόσωπα και κατασκευαστές της γνώσης, όσο αυτό είναι δυνατό στη συγκεκριμένη ηλικία. Υλοποιείται:
•Στις διάφορες «γωνιές» της αίθουσας με την εμπλοκή των νηπίων σε ποικίλες και ανάλογα με το αντικείμενο ευχάριστες, παιγνιώδεις και βιωματικές δραστηριότητες, οι οποίες δεν παραπέμπουν σε μάθημα αλλά σε παιχνίδι, γι’ αυτό και η συμμετοχή των νηπίων είναι καθολική σε όλη τη διάρκειά τους.
•Εκτός αίθουσας, στο φυσικό περιβάλλον μέσα στο οποίο βρίσκεται το Νηπιαγωγείο, γιατί προσφέρει πλούσια ερεθίσματα ενασχόλησης με το φυσικό κόσμο των έμβιων και άβιων όντων.
•Με τις επισκέψεις με τις οποίες τα νήπια αντλούν πληροφορίες χρήσιμες για τη συνέχιση του προγράμματος
Το βασικό ημερήσιο πρόγραμμα εμπλουτίζεται μετά το πέρας του με την εισαγωγή και άλλων δραστηριοτήτων όπως η κολύμβηση, η Αγγλική Γλώσσα, το θεατρικό παιχνίδι, η μουσικοχορευτική αγωγή και η διδασκαλία της Πληροφορικής.